Copywriting, Uncategorized

Τα οφέλη της γραφής στον κόσμο των επιχειρήσεων και μικρά μυστικά γραφής.

Στις μέρες μας, πολλοί υποτιμούν τη δύναμη που έχουν οι λέξεις. Οι λέξεις σε ένα κείμενο ενός blog, σε ένα φυλλάδιο, σε μια δημοσίευση στο facebook, σε ένα μενού εστιατορίου ή ακόμα και σε μια κάρτα, πείθουν και έχουν ασυνείδητο έλεγχο στην αγοραστική συμπεριφορά του κοινού που σε ενδιαφέρει. Οι επιχειρήσεις υπερεκτιμούν ή επενδύουν μόνο στην τεχνολογία (η οποία φυσικά και είναι απαραίτητη) αγνοούν όμως, την κρυφή (άλλοτε φανερή) δύναμη των λέξεων. Η δεξιότητα να γράφεις καλά, όταν πρόκειται για emails, δημοσιεύσεις στα social media (posts), κάρτες, ενημερωτικά φυλλάδια, blogs κ.α., βοηθά:
– Στην επικοινωνία με συνεργάτες γιατί εξηγείς αυτό που πρέπει να γίνει χωρίς ασάφειες.
– Στην παραγωγικότητα και την εξοικονόμηση χρόνου διότι γίνεσαι κατανοητός και σαφής.
– Στην ενδυνάμωση των ηγετικών ικανοτήτων γιατί χρησιμοποιούνται οι κατάλληλες λέξεις που παρακινούν και ενθαρρύνουν.
– Στη δημιουργία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης.



Το σημαντικό σημείο, που πρέπει όμως να κατανοηθεί από όσους εμπλέκονται με τη δραστηριότητα της συγγραφής είναι ότι η τέχνη της γραφής έχει κανόνες, δεν είναι άναρχη ούτε φλου. Για να είναι αποτελεσματική η συγγραφή κειμένων υπάρχουν κάποια μικρά μυστικά γραφής τα οποία παραθέτουμε:
– Η σημασία της απλότητας στο κείμενο. Χρήση μικρών και εύκολων λέξεων.
– Χρησιμοποίηση μικρών προτάσεων και μικρών παραγράφων. Το κείμενο δεν κουράζει και διαβάζεται πιο εύκολα.
– Συνοχή. Όσα γράφονται σε ένα κείμενο να έχουν μια συνέχεια, μια αλληλουχία.
– Έμπνευση. Γράψτε με λόγια εμπνευστικά, λόγια που ανακινούν συναισθήματα στον αναγνώστη.
– Οπτικοποίηση. Η χρήση λέξεων που κάνουν εικόνα αυτό που περιγράφεται. 
– Διαγράψτε τη λέξη «νομίζω» όταν δεν είναι απαραίτητο στην πρόταση. Για παράδειγμα η πρόταση, «Νομίζω ότι αυτή είναι μια καλή πρόταση» μπορεί να γίνει «Αυτή είναι μια καλή πρόταση». Έτσι ενισχύεται η φράση αλλά και το επιχείρημα.
– Μεγάλα οφέλη έχει η χρήση της λέξης ΕΠΕΙΔΗ όσον αφορά την πειθώ. Η μικρή αυτή λέξη, όταν χρησιμοποιείται μέσα στην πρόταση για να υποστηρίξουμε κάτι που θέλουμε, έχει τεράστιο αντίκτυπο στη συμπεριφορά και στάση του άλλου. Είναι επεξηγηματική και όχι απολογητική, ενισχύει την προσπάθεια μας να πείσουμε και εστιάζει στον πραγματικό λόγο αυτού που θέλουμε να αναφέρουμε.

Η γραφή έχει αντίκτυπο στο κοινό, όταν συνδυάζεται με γνώση, χρόνο, διάβασμα και εξάσκηση. Τότε μόνο ένα κείμενο μπορεί να χαραχτεί στο μυαλό μας και να έχει επίδραση.

Author


Avatar