Company, Social Media

Πώς να ξεχωρίσετε στον ψηφιακό κόσμο (και όχι μόνο) – Β’ μέρος

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου (Πώς να ξεχωρίσετε στον ψηφιακό κόσμο (και όχι μόνο) – Α’ μέρος), αναλύω τις επόμενες 3 βασικές αρχές για μεγαλύτερη επιτυχία στον ψηφιακό κόσμο.

4. Προσωποποιημένη προσέγγιση
Αυτό σημαίνει, χωρίς να είσαι αγενής, να έχεις ένα προσωπικό ύφος προς τον πελάτη. Η επιχείρηση να δημιουργεί το αίσθημα της οικειότητας με αυτόν που αλληλεπιδρά. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι όταν λαμβάνουνε ένα προσωποποιημένο email από τον υπεύθυνο ενός τμήματος μιας εταιρείας, για ένα νέο προϊόν.

5. Δημιουργήστε συναίσθημα
Η Maya Angelou είπε ότι οι άνθρωποι μπορεί να μη θυμούνται τί έκανες ή τί τους είπες, αλλά πάντα θα θυμούνται πώς τους έκανες να αισθανθούν και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Το συναίσθημα έχει βαθιά επίδραση στη μνήμη μας και μπορεί να επηρεάσει την αγοραστική απόφαση των καταναλωτών, σύμφωνα με τις έρευνες σε πειράματα των Συμπεριφορικών Οικονομικών. Τέτοια παραδείγματα είναι οι διαφημίσεις εταιρειών λίγο πριν τα Χριστούγεννα, όπου υπάρχει ένας συναισθηματικός τόνος στην εξιστόρηση των διαφημίσεων τους.

6. Τεστ, τεστ και τεστ
Εννοείται πως η γνώση και η εμπειρία σε κάτι που εξειδικεύεσαι έχει σημασία αλλά στο μάρκετινγκ οτιδήποτε μπορεί να έχει επιτυχία σε μια εταιρεία δεν συνεπάγεται την ολοκληρωτική επιτυχία και σε μια άλλη. Οι επιχειρήσεις διαφέρουν γιατί διαφέρουν οι άνθρωποι που τις διοικούν και επειδή οι πελάτες σε κάθε επιχείρηση έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά. Όχι μόνο δημογραφικά αλλά και διαφορετικά ψυχογραφικά χαρακτηριστικά. Άρα επιλέγουν με άλλα κριτήρια. Η εφαρμογή μιας ενέργειας πρέπει να αξιολογείται συνέχεια με σκοπό την βελτίωση της ή την απόσυρση της αν δεν έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Με το άρθρο αυτό κλείνει η ανάλυση των 6 βασικών αρχών που πρέπει να ληφθούν υπόψη για να μπορέσει κάποιος να ξεχωρίσει στον ψηφιακό κόσμο. Αναφέρω για άλλη μια φορά ότι η θεωρητική γνώση μόνο αυτών των βασικών αρχών δεν αποτελεί εγγύηση επιτυχίας διότι για να υπάρχουν αποτελέσματα θα πρέπει να εφαρμοστούν με μέθοδο, γνώση και φυσικά στο κατάλληλο timimg.

Author


Avatar