Company, Strategy

Καλύτερo Μάρκετινγκ; Μία άλλη οπτική (α’ μέρος)

Γράφει ο Γιάννης Κατσής

Σε έναν κόσμο με άπειρα δεδομένα, τεχνολογίες αιχμής, αυτοματισμοί και αλγόριθμους να τρέχουν, δεν μας μένει και πολύς χρόνος να σκεφτούμε αρκετά.
Αν και δεν είναι καθόλου μικρής σημασίας όλα αυτά, ωστόσο είναι σημαντικό να αναστοχαστούμε πάνω στην τέχνη της Επικοινωνίας και της γνήσιας σύνδεσης με το κοινό μας, υπενθυμίζοντας στον εαυτό μας το εξής…
Ας σκεφτούμε βαθύτερα, κοιτάζοντας μέσα μας.
Αντί να χάνουμε ενέργεια με το να κοντραριζόμαστε με τους ανταγωνιστές, είναι απείρως καλύτερο να βρούμε τρόπο πώς να ταιριάζει το προϊόν ή η υπηρεσία μας, σε μια ψυχολογική ανάγκη που έχουν οι άνθρωποι.
Δίνει το προϊόν ή η υπηρεσία μας νόημα στους πελάτες; Τους κάνει να αισθάνονται πιο ασφαλείς ή πιο ευτυχισμένοι;
Πώς καταλαβαίνεις όμως ποιες ψυχολογικές ανάγκες θα καλύψεις; Είναι απλό. Τι κάνει εσένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο; Για παράδειγμα, τι σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια και αποδοχή από τους άλλους; Αν στραφούμε  προς τα μέσα, τότε θα βρούμε τις απαντήσεις και θα τις προσαρμόσουμε στα προϊόντα ή υπηρεσίες.
Αυτό το μικρό άρθρο γράφτηκε ώστε να δώσει τη δυνατότητα σε κάποιον που ασχολείται με το Μάρκετινγκ να λαμβάνει καλύτερες αποφάσεις που θα ωφελήσουν το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Αν σας άρεσε, μείνετε συντονισμένοι, γιατί ήδη γράφεται το επόμενο. 🙂 

Author


Avatar