Good Contents Are Everywhere, But Here, We Deliver The Best of The Best.Please Hold on!
Data is Loading...
Your address will show here 12 34 56 78


1.  Τα  Social Media αυξάνονται ραγδαία.
This increase is tantamount to the fact that more and more users are opening an account on a social network or spending more time on them. For example, Facebook, the most popular social network, has over 2 billion active monthly users. 
Άρα, το κοινό σας βρίσκεται εκεί, συζητάει, ψάχνει, αποφασίζει και πρέπει να το ακολουθήσετε. Ο ειδικός γνωρίζει από επικοινωνία αλλά και τον τρόπο για να ακολουθήσει το κοινό. Ένα κοινό που έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, συνήθειες, συμπεριφορές που πρέπει να τα ανακαλύψεις.
2. Consumers decide what to buy affected by the Social Media. Social Media.
So your audience is there, talking, looking, deciding, and you need to follow it. The expert knows about communication and how to follow the audience. An audience that has certain characteristics, habits, behaviors that you need to discover.
Ο υπεύθυνος για τα Social Media, μπορεί να δημιουργήσει μία κοινότητα, να μιλήσει στη γλώσσα του κοινού που θέλει να προσεγγίσει και να τους βοηθήσει να επιλέξουν σωστά. Οι ομάδες (groups), τα chat, οι πληροφορίες που παρέχει μια σελίδα και το κατάλληλο περιεχόμενο είναι μερικά από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο Social Media Marketeer για το σκοπό αυτό.
3. The reputation of your business can take off.
Αυτό προϋποθέτει στρατηγική. Η στρατηγική απαιτεί επαγγελματική αυτογνωσία. Πού θέλει να φτάσει η επιχείρηση και τί στόχους θέλει να πετύχει. Η έλλειψη στρατηγικής δίνει προβάδισμα στον ανταγωνιστή σας. Τυχαίες κινήσεις και τακτικές  μπορεί να αποβούν μοιραίες όχι μόνο στις πωλήσεις της επιχείρησης, αλλά και στη φήμη της.
4. Social Media encourages networking.
Η Δικτύωση αφορά το πώς και πόσοι χρήστες θα συνδεθούν  όχι μόνο με την επιχείρηση αλλά και μεταξύ τους. Η δικτύωση βοηθάει την επιχείρηση να γίνει πιο γνωστή και ενισχύει τη φήμη της. Πρέπει να επιλεχθεί ο κατάλληλος τρόπος για να γίνει η δικτύωση.
5. Social Media require time and consistency.
Ένα λάθος που δυστυχώς γίνεται, είναι οι σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα να  μπαίνουν στον αυτόματο πιλότο. Λίγες δημοσιεύσεις χωρίς στρατηγική,  διαφήμιση χωρίς στόχευση κοινού, που χάνεται χρήμα άσκοπα και αναμονή για να έρθουν πωλήσεις και πελάτες. Η διαχείριση των κοινωνικών δικτύων και η δημιουργία περιεχόμενου απαιτεί χρόνο και υπομονή. 
It is a proven certainty that quality content brings results. This requires, however, technical and communication skills, but also knowledge of consumer psychology.

en_GBEnglish