Uncategorized

5 βασικοί λόγοι που ο Social Media Marketer είναι απαραίτητος σε μια επιχείρηση.

 
Γράφει ο Γιάννης Κατσής


1. Τα Social Media αυξάνονται ραγδαία.
Αυτή η αύξηση ισοδυναμεί με το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες ανοίγουν λογαριασμό σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο ή περνούν περισσότερο χρόνο σε αυτά. Για παράδειγμα, το Facebook, το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, έχει πάνω από 2 δις ενεργούς χρήστες μηνιαίως. 
So your audience is there, talking, looking, deciding, and you need to follow it. The expert knows about communication and how to follow the audience. An audience that has certain characteristics, habits, behaviors that you need to discover.

2. Οι καταναλωτές αποφασίζουν τι θα αγοράσουν επηρεαζόμενοι από τα Social Media.
So your audience is there, talking, looking, deciding, and you need to follow it. The expert knows about communication and how to follow the audience. An audience that has certain characteristics, habits, behaviors that you need to discover.
Ο υπεύθυνος για τα Social Media, μπορεί να δημιουργήσει μία κοινότητα, να μιλήσει στη γλώσσα του κοινού που θέλει να προσεγγίσει και να τους βοηθήσει να επιλέξουν σωστά. Οι ομάδες (groups), η επικοινωνία μέσω chat, οι πληροφορίες που παρέχει μια σελίδα και το κατάλληλο περιεχόμενο είναι μερικά από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο Social Media Marketer για το σκοπό αυτό.

3. The reputation of your business can take off.
Αυτό προϋποθέτει στρατηγική. Η στρατηγική απαιτεί επαγγελματική αυτογνωσία. Πού θέλει να φτάσει η επιχείρηση και τι στόχους θέλει να πετύχει. Η έλλειψη στρατηγικής δίνει προβάδισμα στον ανταγωνιστή σας. Τυχαίες κινήσεις και τακτικές μπορεί να αποβούν μοιραίες όχι μόνο στις πωλήσεις της επιχείρησης, αλλά και στη φήμη της.

4. Social Media encourages networking.
Networking is about how and how many users will connect not only to the business but also to each other. Networking helps the business become better known and enhances its reputation. The appropriate way to make networking should be selected.

5. Social Media require time and consistency.
Ένα λάθος που δυστυχώς γίνεται, είναι οι σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα να  μπαίνουν στον αυτόματο πιλότο. Δημοσιεύσεις χωρίς στρατηγική,  διαφήμιση χωρίς στόχευση κοινού, που χάνεται χρήμα άσκοπα και αναμονή για να έρθουν πωλήσεις και πελάτες. Η διαχείριση των κοινωνικών δικτύων και η δημιουργία περιεχόμενου απαιτεί χρόνο και υπομονή. Είναι αποδεδειγμένα βέβαιο ότι το ποιοτικό περιεχόμενο φέρνει αποτελέσματα. Αυτό προϋποθέτει όμως, τεχνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, αλλά και γνώση ψυχολογίας καταναλωτή.

Αυτοί είναι μόνο 5 βασικοί λόγοι που υποδηλώνουν τη χρησιμότητα ενός ειδικού για την διαχείριση των Social Μedia. Είναι ένας ρόλος δημιουργικός που αγκαλιάζει συχνά τη φαντασία αλλά απαιτεί όμως, μεγάλες δόσεις υπευθυνότητας, συνέπειας και αγάπης για το αντικείμενο αυτό.

Giannis Katsis
Ιδρυτής της WonderWay
Business & Communication Strategist

 
 
 









Author


Avatar