Social Media, Uncategorized

3 σημεία κλειδιά για το πώς μεταδίδεται κάτι και γίνεται ευρέως γνωστό;

 

Πολλοί θεωρούν πως η προτίμηση του κόσμου για ένα προϊόν, η φήμη που συνοδεύει μια επιχείρηση, η αγάπη για ένα brand κ.ο.κ., είναι μόνο θέμα τύχης. Πίσω όμως από αυτήν την επιτυχία υπάρχει μέθοδος και γνώση της επιστήμης όπου εκτεταμένες έρευνες και μελετητές το αποδεικνύουν.

1ο ΣΗΜΕΙΟ ΚΛΕΙΔΙ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ

Αυτό που προσφέρεις, πρέπει να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν ότι έχουν μια όμορφη εικόνα για τον εαυτό τους. Για παράδειγμα, το κάνει επιτυχημένα το Linkedin με τα προσωποποιημένα e-mails. 

2ο ΣΗΜΕΙΟ ΚΛΕΙΔΙ: ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.
Η δημιουργία συναισθήματος στο κοινό, θα πυροδοτήσει την ανάγκη του, να μοιραστεί αυτό που ένιωσε με άλλους.

Παραδείγματα συναισθηματικής παρακίνησης υπάρχουν σε διαφημίσεις, σε αφίσες, σε sites, σε σλόγκαν (π.χ. Τhink Different).

3ο ΣΗΜΕΙΟ ΚΛΕΙΔΙ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ή ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Είναι οι συμβουλές ή μικρά tips που μπορούμε να δώσουμε σε κάποιον υποψήφιο πελάτη μας, προκειμένου να τον βοηθήσουμε να κατανοήσει κάτι καλύτερα. Εφόσον το κατανοήσει και το αφομοιώσει, θα νιώσει πιο σίγουρος για το προϊόν ή υπηρεσία και πιο έτοιμος να κάνει την αγορά.
Αυτές οι συμβουλές ή tips μπορεί να γίνουν μέσω blogs, οδηγών βοήθειας (guides), επεξηγηματικά videos, συχνές ερωτήσεις και οτιδήποτε άλλο. Όσο πιο ευφάνταστος ο τρόπος, τόσο το καλύτερο.

Εκτός λοιπόν από τύχη, απαιτείται τεράστια προσοχή από τις επιχειρήσεις και χρειάζονται ειδικές γνώσεις, ώστε οι μέθοδοι και οι τακτικές που θα χρησιμοποιηθούν να μην είναι υπερβολικές ή ψεύτικες και θεωρηθούν ότι χειραγωγούν το κοινό.

Keep reading! 

 

Author


Avatar