Good Contents Are Everywhere, But Here, We Deliver The Best of The Best.Please Hold on!
Data is Loading...
Your address will show here 12 34 56 78


1.  Τα  Social Media αυξάνονται ραγδαία.
Αυτή η αύξηση ισοδυναμεί με το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες ανοίγουν λογαριασμό σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο ή περνούν περισσότερο χρόνο σε αυτά. Για παράδειγμα, το facebook, το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, έχει πάνω από 2 δις ενεργούς χρήστες μηνιαίως. 
Άρα, το κοινό σας βρίσκεται εκεί, συζητάει, ψάχνει, αποφασίζει και πρέπει να το ακολουθήσετε. Ο ειδικός γνωρίζει από επικοινωνία αλλά και τον τρόπο για να ακολουθήσει το κοινό. Ένα κοινό που έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, συνήθειες, συμπεριφορές που πρέπει να τα ανακαλύψεις.
2. Οι καταναλωτές αποφασίζουν τί θα αγοράσουν επηρεαζόμενοι από τα Social Media.
Επειδή οι καταναλωτές περνούν περισσότερο χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα, ψάχνουν, ρωτούν, επικοινωνούν με άλλους ή με επιχειρήσεις για να κάνουν τις σωστότερες αγοραστικές επιλογές.
Ο υπεύθυνος για τα Social Media, μπορεί να δημιουργήσει μία κοινότητα, να μιλήσει στη γλώσσα του κοινού που θέλει να προσεγγίσει και να τους βοηθήσει να επιλέξουν σωστά. Οι ομάδες (groups), τα chat, οι πληροφορίες που παρέχει μια σελίδα και το κατάλληλο περιεχόμενο είναι μερικά από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο Social Media Marketeer για το σκοπό αυτό.
3. Η φήμη της επιχείρησης σας, μπορεί να απογειωθεί.
Αυτό προϋποθέτει στρατηγική. Η στρατηγική απαιτεί επαγγελματική αυτογνωσία. Πού θέλει να φτάσει η επιχείρηση και τί στόχους θέλει να πετύχει. Η έλλειψη στρατηγικής δίνει προβάδισμα στον ανταγωνιστή σας. Τυχαίες κινήσεις και τακτικές  μπορεί να αποβούν μοιραίες όχι μόνο στις πωλήσεις της επιχείρησης, αλλά και στη φήμη της.
4. Τα Social Media ενθαρρύνουν τη δικτύωση.
Η Δικτύωση αφορά το πώς και πόσοι χρήστες θα συνδεθούν  όχι μόνο με την επιχείρηση αλλά και μεταξύ τους. Η δικτύωση βοηθάει την επιχείρηση να γίνει πιο γνωστή και ενισχύει τη φήμη της. Πρέπει να επιλεχθεί ο κατάλληλος τρόπος για να γίνει η δικτύωση.
5. Τα Social Media απαιτούν χρόνο και συνέπεια.
Ένα λάθος που δυστυχώς γίνεται, είναι οι σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα να  μπαίνουν στον αυτόματο πιλότο. Λίγες δημοσιεύσεις χωρίς στρατηγική,  διαφήμιση χωρίς στόχευση κοινού, που χάνεται χρήμα άσκοπα και αναμονή για να έρθουν πωλήσεις και πελάτες. Η διαχείριση των κοινωνικών δικτύων και η δημιουργία περιεχόμενου απαιτεί χρόνο και υπομονή. 
Είναι αποδεδειγμένα βέβαιο ότι το ποιοτικό περιεχόμενο φέρνει αποτελέσματα. Αυτό προϋποθέτει όμως, τεχνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, αλλά και γνώση ψυχολογίας καταναλωτή.

elGreek